V technickém průmyslu, ve kterém se nacházíme, je správné zacházení s koncepty klíčem k efektivní komunikaci a výběru nejoptimálnějšího produktu. Níže jsou uvedeny termíny a symboly použité pro jejich prezentaci.
Kolo
Pod pojmem kolo se rozumí volné kolo s ložiskem bez pouzdra (upevnění). Pokud je nutné přidat do kola montážní prvky, tj. Objímky, šrouby a matice, jsou tyto informace nezbytné.
Koło:
Kolo s pouzdrem:
Kolo s kompletní montážní sadou:
Váleček – k dispozici ve velkém:
Kolo s dvěma přírubovými pouzdry:
Dvojkolí s upevněním na desku:
Dvojkolí s upevněním na desku je kolo se 4-šroubovou vidlicí:
Otočná sada (označení JD,JP, JT, JS, JX):
Otočné kolo s kompletní brzdou
– zajištění kola a otočné hlavy (označení BD, BP, BT, JS/B, BX)
Stálé sady (FD, FP, FT, FS, FX)
– volitelný směrový zámek: označení DT
– volitelná sada s centrální brzdou pro kola o průměru 160 a 200 mm CAD
Dvojkolí se středovým otvorem
Otočné kolečko na otvor (JD, JP, JT, JX):
Otočné kolo s brzdou na otvor (BD, BP, BT, BX):
Sady se šroubem (lékařské / přístrojové):
Další montážní prvky
Pro montáž na desku:
Pro dlouhé lešení:
Pro lešení trubek:
Pro upevnění na otvor:
Kolík 24×45 M8/19 mm:
Kolík 28×44,5 mm:
Připevnění k vozidlům Caddy:
Rozšiřovače profilů nebo potrubí:
Kolo je připevněno namontováním expandéru na kulatý nebo čtvercový konec trubky / profilu. Utažením šroubu se plastový prvek roztahuje a je upnut na vnitřní straně trubky / profilu.
Další zajišťovací prvky
Nožní brzdy tzv. blokování nohou
K dispozici jsou kovové nebo litinové nožní brzdy namontované na spodní straně zařízení nebo na boku. Vhodné pro průměry kol od 80 mm do 160 mm.