Ujistěte se, že máte správně vybráno!

Rotační vlastnosti sady kol nezávisí pouze na použitém kolu. Velmi důležitým prvkem je výběr správného upevnění pro aplikaci a prostředí, ve kterém bude sestava použita.

Rychlost: testováno při 4 km /h
Průměr: čím větší vidlice, tím větší nosnost
Prostředí: v závislosti na teplotě, vlhkosti atd.
Konstrukce: typ otočné hlavy, tloušťka oceli vidlic

Níže je uveden úplný seznam standardních typů otočných úchytů, které dobře fungují v široké škále aplikací. Nosnost otočných upevňovacích prvků závisí na následujících faktorech:

Otočné kování z galvanizované oceli:

1. Přístrojové upevnění pr. 30-40 mm
Jednoduchá konstrukce vidlice se používá v kolečkách na nábytek a na přístrojích. Držák má otočné ložisko s jednou řadou. Tyto sady se používají v zařízeních s nízkým a středním zatížením, jako jsou skříně, křesla, displeje a koše, různé stojany a vozíky.

2. Přístrojová montáž JD-BD pr. 50-125 mm
Řady JD-BD jsou otočné vidlice pro lehké přístrojové aplikace. Dynamická nosnost od 40 do 120 kg na kolečku 125 mm.

Držák má v otočné hlavě dvojitou kuličkovou dráhu. Pracovní teplota -20 ° C až + 80

3. Přístrojové a průmyslové upevnění s lehkou JP-BP nosností
Řady JP-BP jsou točivé vidlice pro lehké průmyslové aplikace: do 250 kg s průměrem kola do 125 mm, do 400 kg s průměrem kola 160-200 mm. Nosnost na dvojkolí.

Upevnění je vyrobeno z hlubokotažné pozinkované oceli, má v otočné hlavě dvojitou kuličkovou dráhu a plastový těsnící kroužek. Pracovní teplota -25 ° C až + 80 ° C

4. Průmyslové upevnění střední nosnost JT-BT
Řady JT-BT jsou otočné vidlice pro střední průmyslové aplikace. Nosnost 500 kg objem pro kola o průměru 100-200 mm. Nosnost na dvojkolí. U střední řady jsou k dispozici směrové brzdové úchyty DT.

Upevnění je vyrobeno z hlubokotažné pozinkované oceli, má v otočné hlavě dvojitou kuličkovou dráhu a plastový těsnící kroužek. Pracovní teplota -25 ° C až + 80 ° C

5. Upevnění pro intenzivní použití JS-JB
Řady JS-JB jsou otočné držáky určené pro intenzivní průmyslové použití s nosností až 1000 kg na sadu.

Upevnění je vyrobeno z hlubokotažné pozinkované oceli. Hlava má zapečetěný a kalený závodní míč a Kalamit pro jeho údržbu. Pracovní teplota: od -25 ° C do + 80 ° C, pracovní teplota od -60 ° C do + 300 ° C.

mocowanie widelców JS Colson

Celý povrch vidlicové desky musí přilnout (kontakt, navázat kontakt atd.) Se strukturou, ke které je připevněn.

6. Upevnění Heavy Duty – vysoká nosnost JF-BF
Spojovací materiál JF-BF je spojovací materiál pro vysoké zatížení. Upevnění je svařeno z pozinkované oceli a má otočnou hlavu s kaleným kulovým kroužkem a kalamitkou pro údržbu. Pracovní teplota -25 ° C až + 80 ° C

mocowanie widelców JS Colson

Celý povrch vidlicové desky musí přilnout se strukturou, ke které je připevněn.

7. Nízká nosnost JX-BX vyrobená z nerezové oceli
Rotační vidlice z nerezové oceli pro lehké průmyslové aplikace mají nosnost až 250 kg v sadě. Upevnění vyrobené z hlubokotažné nerezové oceli (standardně č. 304) s dvojitým kuličkovým ložiskem v otočné hlavě utěsněné plastovým kroužkem. Provozní teplota od -25 ° C do + 80 ° C

Na vyžádání jsou k dispozici upevňovací prvky z nerezové oceli č. 316 pro průměry kol 80 a 100 mm.

8. Upevnění Intensive Use z nerezové oceli JX
Nerezová řada JX Intensive Use je otočná úchytka určená pro těžké průmyslové použití s nosností až 800 kg na sadu.

Upevnění je vyrobeno z hlubokotažné nerezové oceli. Otočná hlava má utěsněný a kalený závodní míč a kalamitka pro jeho údržbu. Pracovní teplota: od -25 ° C do + 80 ° C, pracovní teplota od -60 ° C do + 300 ° C.

mocowanie widelców JS Colson

Celý povrch vidlicové desky musí přilnout se strukturou, ke které je připevněn.

Výběr upevnění

Dynamická životnost otočných kol

Níže je uvedena srovnávací tabulka pro test ISO 22878/22883. Tabulka porovnává očekávanou dynamickou životnost různých torzních úchytů při jejich maximálním zatížení. Tento test ukazuje velmi dlouhou životnost kol na úchytech JS ve srovnání s jinými typy úchytů. Všechny naše přílohy daleko přesahují požadavky ISO.

Rotační odpor
Tabulka porovnává relativní odpor řízení různých typů sad řízení v % s typem JP nastaveným na 100%. Tento test ukazuje velký rozdíl v odporu řady JP a JT ve srovnání s JS.